-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Odstąpienie od umowy (ZWROT) Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w niniejszym regulaminie w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie kupionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować o tym fakcie sklep kolorowastyloweczka.pl w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które należy wysłać za pośrednictwem formularza zwrotu na adres mailowy: kolrowastyloweczka@o2.pl W przypadku złożenia przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy umowę uważa się za niezawartą. Sklep kolorowastyloweczka.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi dokonane przez niego płatności. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki jakie poniósł Klient przy zakupie. Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep kolorowastyloweczka.pl może się wstrzymać ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Rzeczy należy odesłać na adres Katarzyna Płuciennik Kolorowa Stylóweczka ul. Grodziecka 73, 62-571 Barczygłów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym klient odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczające jest odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeśli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana kurierem, przed złożeniem zamówienia klient otrzyma informację o kosztach lub szacowanych kosztach zwrotu rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, kompletny, nieużywany, w stanie umożliwiającym jego dalszą odsprzedaż, a nadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki podczas transportu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w stosunku do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, produkty bieliźniane, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Reklamacje
Wszystkie ubrania ze sklepu Kolorowa Stylóweczka to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, masz prawo do złożenia reklamacji.
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży możesz składać w dowolnej formie.
Preferujemy formę pisemną na adres tj. Katarzyna Płuciennik Kolrowa Stylóweczka ul. Grodziecka 73, 62-571 Barczygłów lub też mailowo na adres: kolorowastyloweczka@o2.pl
Umożliwisz nam sprawne rozpatrzenie reklamacji wypełniając formularza reklamacji i umieszczając w nim następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- przedmiot reklamacji (numer modelu umieszczony na wszywce i etykiecie),
- numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe),
- powód reklamacji, czyli wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).
- preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.
Jeżeli towar ma wadę, możesz wskazać preferowany przez Ciebie sposób załatwienia reklamacji:
- składając oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady możesz żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.
- żądając wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany w przypadku Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsulenta ponosimy my.
Wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, jesteś obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj., Katarzyna Płuciennik Kolrowa Stylóweczka ul. Grodziecka 73, 62-571 Barczygłów
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Tobie towaru.
O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.